Hakikat Urat Jarum Dan Sekitar Faraj


Hakikat Urat Jarum Dan Sekitar Faraj

Menurut pengetahuan tradisional orang Melayu mengenai faraj.Urat Jarum itu adalah sama kejadiannya seperti zakar lelaki cuma yang berbeza ialah jika ditakdirkan janin itu jantinanya lelaki
maka bermula dari janin umur tiga bulan, urat jarum bagi lelaki akan terus membesar menjadi zakar sedangkan jika janin itu wanita, urat jarum akan tetap kecil. Bibir kemaluan kiri dan kanan akan menjadi kantung zakar jika janin itu lelaki dan menjadi Bibir Luar jika janin itu perempuan. Hujung dari urat jarum itu terletak biji purana dan ia adalah serupa kejadiannya dengan kepala zakar.

Buah zakar pula adalah indung telur yang turun dari dalam perut janin lelaki melalui Lubang Buah Zakar. Kawasan seperti berjahit di tangan kantung buah zakar itu adalah tempat yang menjadi lubang faraj bagi wanita.

Urat jarum adalah bahagian luar faraj yang termasuk di dalam apa yang diistilahkan sebagai Nafsu Luar dan ia adalah yang paling penting dari nafsu luar. Urat jarum ini menegang seperti batang zakar yang membesar apabila isteri ghairah. Urat itulah yang keras bila ghairah dan membolehkan biji purana yang berada di hujungnya itu bersentuh dan bergesel berulang-ulang dengan pangkal zakar dan batang zakar apabila jimak berlaku. Nafsu urat jarum boleh dibangkitkan dengan sama ada menyentuhnya dengan sangat perlahan atau menggosok dengan perlahan ke bawah dan ke atas atau di pegang dengan jari telunjuk dan ibu jari atau dicubit perlahan-lahan atau disentuh atau ditekan
dengan kepala zakar. Perlu juga diketahui bahawa menggentel urat jarum boleh menerbitkan inzal pada isteri walau pun tanpa jimak.

Bibir luar faraj adalah penutup lubang faraj, berfungsi seperti bibir mulut. Di Bibir Luar ini terdapat bulu ari-ari, sunat dicukur paling kurang setiap 40 hari, jika tidak maka bulu itu menutup urat jarum, menyebabkan kesakitan ketika jimak jika bulu yang panjang itu melukakan lubang faraj yang lembut dan sensitif kulitnya. Di Bibir Luar adalah tempat bagi suami menekan dan menggosok kepala zakar sebelum jimak untuk melambatkan pancutan mani suami dan dalam masa yang sama mengetuk pintu rahim agar lebih kembang bagi menerima kemasukan zakar. Bibir Dalam pula, terutama di bahagian bawahnya, adalah bahagian yang paling disukai oleh perempuan bila disentuh kerana kelazatannya
lembut. Cara menyentuh dan membelainya ialah dari bahagian dalam kerana bahagian ini berupaya untuk mengeluarkan mazi yang melicinkan rangsangan.

Bibir Dalam ialah salah satu komponen penting dari Nafsu Luar. Rangsangan yang kuat padanya berlaku apabila suami menjimak dari Makam Kanan atau Makam Kiri. Sila rujuk Makam Yang Lima untuk lebih faham.

Follow US Now!
??  TELEGRAM= https://t.me/kioskalbaroqah786
??  FACEBOOKPAGE= www.Facebook.com/kioskalbaroqah03
??  BLOG= www.kioskalbaroqahproduk.blogspot.com
??  TWITTER= Twitter.com/QayyumHassan1
??  INSTAGRAM= Instagram.com/kiosk_al_baroqah/

Untuk Melihat Segala Produk Yang Uncle Jual, Sila Rujuk Blog Uncle
Tq Sebab Menjadi Sahabat Dan Pembeli Uncle, Semoga Saudara Dan Saudari
Akan Sentiasa Sihat Dan Juga Dirahmati Tuhan
Uncle Akan Cuba Sebaik Mungkin Untuk Memberikan
Service Yang Terbaik
Beli Banyak,nnt Kita Kira Harga Lain

Comments

Popular Posts